loading...
پاییز دانلود
خودم بازدید : 3142 یکشنبه 30 مهر 1396 نظرات (0)

 

نرم افزار ساخت آلبوم عکس PicturesToExe Deluxe نام نرم افزاری برای ساخت و نمایش تصاویر پشت سر هم (اسلاید شو) می باشد که یکی از بهترین نرم افزار های ساخت فایل اجرایی EXE می باشد . به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا به وسیله ابزار آسان و رابط گرافیکی زیبا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ساخت آلبوم های عکس در فرمت اجرایی نمایید. همچنین با کمک این نرم افزار می توانید بر روی تصاویر افکت های متنوع حرکتی و یا متون دلخواه را با فونت های زیبا قرار دهید. همچنین با ابزار VideoBuilder در نرم افزار امکان ایجاد سریع و آسان دی وی دی های تصویری را امکان پذیر می سازد. با این ابزار به راحتی می توانید منوی دی وی دی و خیلی از پارامتر های دی وی دی را تنظیم کنید . این نرم افزار نیز قادر است از فایل ایجاد شده شما با قابلیت پسوورد گذاری و تمام شدن اعتبار آن محافظت کند. همچنین می توان ساخت محافظ صفحه نمایش ( Screen saver ) را تیز به قابلیت های این نرم افزار اضافه نمود. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.PicturesToExe-Deluxe

خودم بازدید : 2995 یکشنبه 30 مهر 1396 نظرات (0)

دانلود Adobe Prelude یکی از محصولات ادوبی در زمینه ی مدیریت و سازماندهی فیلم ها و کلیپ ها می باشد. این نرم افزار از ورود تمامی فرمت های فایل های ویدئویی پشتیبانی کرده و امکان قرار دادن نشانگر های جستجو و یادداشت بر روی کلیپ ها را برای شما فراهم خواهد کرد تا بدین ترتیب کار جستجو و سازماندهی فیلم ها را برای شما تسریع ببخشد. نرم افزار ادوبی پریلود Adobe Prelude CC با دارا بودن قابلیت های فراوان و گزینه های متعدد در دسته بندی فیلم ها برای کسانی که مجموعه فیلم ها را نگه داری می کنند فوق العاده مناسب است. چرا که پس از دسته بندی به شکل دلخواه کاربر و با گزینه های مختلف، امکان مشاهده و جست و جو به صورت سریع با قابلیت نمایش تصاویر بند انگشتی از فیلم را به کاربر نیز ارائه می کند. قابلیت یش نمایش کلیپ ها و قرار دادن نشانگر های جستجو و یادداشت بر روی کلیپ ها از جمله مواردی هستند که می توان در دانلود Adobe Prelude به آن ها اشاره نمود. نرم افزار ادوبی پریلود برای تعامل کاری مشترک با نرم افزار Adobe Premiere Pro تعبیه شده است. درواقع ادوبی پریلود برای لاگ گرفتن از داده ها، ایجاد و اکسپورت متادیتا و تولید برش های دقیق برای ارسال به نرم افزار ادوبی پریمیر درنظر گرفته شده است. کاربر می تواند برچسبی را به یک فایل مدیا اضافه کند تا وقتی که در Premiere Pro بارگذاری شد، نشان داده شود یا اگر کاربر دیگری آن فایل مدیا را با Prelude اجرا کرد، برای وی نمایان شود.

 

دانلود-Adobe-Prelude

خودم بازدید : 3003 یکشنبه 30 مهر 1396 نظرات (0)

جدیدترین نسخه دانلود Adobe Media Encoder با تغییراتی بسیار گسترده و بهینه سازی های متعدد منتشر شد. در نسخه ۲۰۱۸ ادوبی مدیا انکودر شاهد بهبود در انتشار فایل های مالتی مدیا می باشیم. پشتیبانی از کانال های یوتیوب و Vimeo، پشتیبانی از Playlist در ویدیوهای یوتیوب، پشتیبانی از صفحات فیس بوک، ایجاد تصاویر بندانگشتی دل به خواه برای ویدیوهای یوتیوب، بهینه سازی تیترگذاری ویدیوها، پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF در سیستم عامل مک، اعلان آیتم های گمشده و بهبود بسیار گسترده در Presetها نرم افزار ادوبی مدیا انکودر، همگی در آپدیت اکتبر ۲۰۱۷ این نرم افزار رخ داده اند. برای مشاهده ی تغییرات بسیار گسترده ای که در تنظیمات Preset نرم افزار انجام شده است، می توانید توضیحات انگلیسی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

کسانی که درگیر تدوین فیلم هستند می دانند که یکی از مراحل مهم پیش و پس از تدوین، تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به همدیگر برای استفاده های متفاوت است. دانلود Adobe Media Encoder یکی از نرم افزار های قدرتمند و بسیار کاربردی کمپانی مشهور Adobe به منظور تبدیل و تغییر حالت ها و کیفیت های فرمت های مختلف ویدئویی به یکدیگر می باشد که در حقیقت یک نرم افزار کمکی برای Premier Pro و After Effect است و وظیفه تغییر حالت ها و کیفیت های تصاویر ویدئویی دیجیتال را بر عهده دارد. ویژگی کلیدی دانلود Adobe Media Encoder این است که از تمام فرمت های Final Cut نیز پشتیبانی می کند و این موضوع باعث شده تا آن را به نرم افزاری بسیار کاربردی هم برای کاربران Final Cut و هم برای کسانی که می خواهند تصاویری که توسط Final Cut مونتاژ شده را به نرم افزار های دیگر مونتاژ مانند Premier انتقال دهند، تبدیل کند.

 

دانلود-Adobe-Media-Encoder

خودم بازدید : 278619 پنجشنبه 02 شهریور 1396 نظرات (0)

آپدیت جدید برای دانلود بازی Mages of Mystralia Archmage Mode توسط گروه PLAZA کرک و منتشر شد. در آپدیت جدید بازی که حالت Archmage Mode به بازی اضافه می شود شما تجربه گیم پلی با چالش بیشتری را خواهید داشت، دشمنان جدید با هوش بالاتر و معماهای بسیار پیچیده تر قرار داده شده اند. اگر بخواهید، می توانید مهارت های خود را به چالش بکشید. کنترل ترکیب کلیدها با کیبرد و موس در این آپدیت به صورت کامل اصلاح شده و باگ های متعدد بیشتری نیز از بازی حذف شده اند. در واقع Archmage Mode یک حالت سختی جدید در بازی می باشد که نبردهای پیچیده تر با چهار دشمن جدید – که هر کدام برای المان مشخص خود هستند – با قدرت تخریب بیشتر را شامل می شود.

بازی Mages of Mystralia ترکیبی از بازی The Legend of Zelda با فیلم Harry Potter است. این اثر یک بازی تک نفره اکشن ماجراجویی است که در دنیای تخیلی و فانتزی به شما اجازه می‌دهد که جادو‌های خود را به سلیقه خودتان، طراحی و استفاده کنید.در دنیای فانتزی این بازی وظیفه شما رسیدن به مهارت‌ ساخت جادو‌ها است. با حل کردن معما‌های پیرامون خود به جنگ با دشمنان قدرتمند بروید و با ارتقا توانایی‌های خود با هزاران جادو مختلف آشنا شوید و به یک جادوگر ماهر تبدیل شوید. موسیقی متن این بازی به دست شوتا ناکاما در سبک ارکستر و سمفونی تنظیم شده و به واسطه‌ی گرو موسیقی Video Game Orchestra نواخته می‌شود. ناکاما تنظیم بازی‌هایی همچون Final Fantasy XV و Kingdom of Hearts 2.5 HD را در کارنامه دارد.

Mages of Mystralia Archmage PC-PLAZA

دانلود-بازی-Mages-of-Mystralia-Archmage-Mode

خودم بازدید : 103357 پنجشنبه 02 شهریور 1396 نظرات (0)

در ادامه بخش اول بسته الحاقی Bounty Hunt بخش دوم آن تحت عنوان دانلود بازی Shadow Warrior 2 Bounty Hunt DLC Part 2 توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. در بسته الحاقی Bounty Hunt Part 2 DLC سیزده ماموریت هیجان انگیز جدید، دو اسلحه خارق العاده و سه پرک قدرتمند جدید برای Lo Wang و گروهش تعبیه شده است. کاتانای خود را آماده کنید و برای آخرین نبرد خود به صورت تک نفره یا چندنفره در مراحلی مثل Lost Girls یا Missing Yakuza یا Danger Zone با اسلحه جدید مثل Tactical Bullet Spewing Machine (TBSM) آماده شوید.

عنوان Shadow Warrior یک بازی قدیمی و با اصالت است که گیم‌پلی آن از آثاری چون Doom الهام گرفته شده است با این تفاوت که در اینجا فقط محدود به سلاح‌های گرم نیستید و زرادخانه‌ای از سلاح‌های گرم و سرد که تعداد آن‌ها به ۷۰ عدد می‌رسد و حتی چند فن جادویی‌ مانند در اختیار دارید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دشمنان بازی را سلاخی کنید. شاید تنها صفت‌هایی که برای توصیف گیم‌پلی بازی مناسب باشند، سریع، خشن و بی‌نهایت هیجان‌انگیز هستند. در محیط‌های بازی معمولا با خیل عظیمی از دشمن‌ها روبرو می‌شوید که ممکن است موجودات اهریمنی یا ابر سرباز‌های انسانی یا حتی نیرو‌های یاکوزا باشند و وظیفه شما است که آن‌ها را از بین ببرید.

Shadow Warrior 2 Bounty Hunt DLC Part 2 PC-CODEX

 

دانلود-بازی-Shadow-Warrior-2-Bounty-Hunt-DLC-Part-2

خودم بازدید : 20080 پنجشنبه 02 شهریور 1396 نظرات (0)

و بازهم مشکلات و شکست متعدد Denuvo علیه کرکرها! کرک نهایی و سالم ALI213 برای دانلود بازی White Day A Labyrinth Named School در کمتر از ۲۴ساعت از انتشار نسخه اصلی بازی، منتشر شد. البته ناگفته نماند که Denuvo شکسته نشده است بلکه به دلیل مشکلات امنیتی انجین بازی یعنی یونیتی، کرکر توانسته که unity.dll را bypass کرده و امنیت بازی را درواقع “دور” بزند. در هر صورت، نسخه فشرده CorePack نیز برای این بازی منتشر شد که به دلیل داشتن ستاپ و حجم کمتر، این نسخه به کاربران بیشتر پیشنهاد می شود. هر دو نسخه REPACK ALI213 و CorePack در ادامه مطلب با آموزش نصب قرار داده شده اند.

آغاز تحصیل در یک مدرسه جدید هیچوقت کار آسانی، خصوصا اگر آن مدرسه مملو از شایعات در مورد قتل‌های خشونت آمیز و روح‌های انتقام‌جو باشد. متاسفانه برای Hui-min Lee، تنها دو روز طول می‌کشد تا جدیدترین دانش‌آموز دبیرستان Yeondoo، شب را در مدرسه گیر افتاده – و با روح‌های بدخواهی که در راهروهای مدرسه پرسه می‌زنند، روبرو شود. داستان بسیار ساده و معصومانه شروع می‌شود: Hui-min Lee مخفیانه وارد مدرسه شده تا مقداری شکلات، در کمد درسی یکی از همکلاسی‌هایش پنهان کند.

اما به محض ورود وی به مدرسه، تمامی در و پنجره‌ها تا آغاز روز بعد بسته می‌شوند و او را در مدرسه‌ زندانی می‌کنند. مدرسه‌ای که در آن سرایداران تسخیر شده قصد کشتن تمامی مزاحمان را داشته، و روح‌های انتقام‌جو آماده بلیعدن انرژی زندگی Hui-min Lee هستند. آیا Hui-min Lee می‌تواند مخفیانه در مدرسه جابجا شده و راهی برای فرار پیدا کند؟ یا آنکه سرنوشت او این است تا به یک روح پرسه‌زن دیگر در کلاس‌های دبیرستان Yeondoo بدل شود؟ برای دانلود بازی White Day A Labyrinth Named School و هم چنین ادامه توضیحات لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

White Day A Labyrinth Named School PC REPACK-ALI213

|نسخه فشرده CorePack با حجم ۲٫۱GB اضافه شد|

دانلود-بازی-White-Day-A-Labyrinth-Named-School

خودم بازدید : 72185 یکشنبه 05 دی 1395 نظرات (0)

 

راه‌های گوناگونی برای اجرای اپلیکیشن‌های ویندوز بر روی مک وجود دارد. یکی از آن‌ها نصب ویندوز در یک درایو مجازی و اجرای آن همزمان با مک است. یا اینکه یک ویندوز جداگانه نصب کنید و هرگاه کاری دارید که باید در ویندوز باشید، ویندوز را بوت کنید. ولی روش دیگری هم وجود دارد که عملاً نیازی به نصب ویندوز و یا بوت کردن آن ندارد. یکی از مشکلاتی که بعضاً کاربران مک با آن مواجه می‌شوند استفاده از برخی سایت‌های فارسی‌زبان است که فقط با Internet Explorer سازگاری دارند، مثل سایت بعضی بانک‌ها و دانشگاه‌ها. به‌جای اینکه برای وارد شدن به سایت بانک و انجام عملیات مورد نظر وارد محیط ویندوز شوید می‌توانید از ابزارهایی مثل CrossOver استفاده نمایید. این برنامه لیستی از نرم‌افزارهای کاربردی ویندوز که ممکن است به آن‌ها نیاز پیدا کنید را در اختیار شما قرار می‌دهد. با انتخاب هرکدام از برنامه‌ها سورس‌ها و منابع مورد نیاز برای اجرای آن روی مک نصب می‌شود و آن برنامه (مثلاً Internet Explorer) در مک شما نصب می‌شود و از آن به بعد هرگاه نیاز به اجرای Internet Explorer داشتید همانند هر اپلیکیشن دیگر مک روی آن کلیک می‌کنید و بدون بوت شدن ویندوز و یا خارج شدن از محیط مک، آن نرم‌افزار اجرا خواهد شد و می‌توانید از آن استفاده کنید. نسخه‌ی قرار داده شده در این نوشته با آخرین آپدیت مک یعنی Mountain Lion سازگاری کامل دارد.crossover-cover

خودم بازدید : 72374 یکشنبه 05 دی 1395 نظرات (0)

عکس برداری DSLR یکی از بهترین قابلیت های فیلم برداری و عکس برداری می باشد که برای دوربین های فوق پیشرفته نظیر کانون و نیکون در نظر گرفته شده است. در این دوره نیز شما با این ابزار بهتر آشنا شده و می توانید با یک مرور کلی قابلیت های آن را به یاد داشته باشید. قطعا عکس برداری ها با در نظر داشتن این تکنیک DSLR لذت بخش تر و حرفه ای تر خواهد بود.

عنوان مجموعه : DSLR Fundamentals Video Training

مدت زمان : ۵۵ دقیقه

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

DSLR-Fundamentals-Video-Training-Cover

خودم بازدید : 112354 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

بازی Big Buck Hunter Arcade در سبک اکشن، ماجراجویی، شبیه سازی و ورزشی می باشد که توسط استودیو GameMill Entertainment طراحی و منتشر شده است. Big Buck Hunter Arcade عنوانی متفاوت و جذاب می باشد که امکان شکار جانوران مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. گونه های زیادی از جانوران در سراسر بازی قرار دارد که شما باید در ابتدا آن ها را پیدا کنید و سپس به شکار بپردازید. این بازی از داستانی خاص پیروی نمی کند اما مجموعه ای از ماموریت ها در آن قرار دارد که شما باید طبق آن ها به بازی بپردازید. حدود ۳۰ مرحله با ماجراجویی های هیجان انگیز در بازی وجود دارد که شما می توانید به صورت تک نفره یا دونفره به صورت آنلاین و به همراه دوستان خود از آن نهایت لذت را تجربه کنید.

Big Buck Hunter Arcade PC-PLAZA

Big Buck Hunter Arcade-pc-cover

خودم بازدید : 114399 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

بازی Emergency 2017 در سبک شبیه سازی می باشد که توسط استودیو Sixteen Tons Entertainment طراحی و بوسیله کمپانی Ravenscourt منتشر شده است. شاید کمتر گیمری تاکنون عناوین Emergency را تجربه نکرده باشد اما حال این افراد می توانند با دانلود نسخه ۲۰۱۷ بازی از آن لذت ببرند. این بازی شما را در شرایط حقیقی قرار می دهد و انتظار دارد تا ماموریت ها را به نحو احسنت به سرانجام برسانید. شما می توانید در نقش های مختلفی مانند پلیس، آتش نشان، نیروی امداد و… ایفای نقش کنید و برای برقراری آرامش تلاش کنید. وقایع این نسخه در حول شهرهای برلین، کلن، مونیخ و هامبورگ رخ می دهد و باید آمادگی لازم برای قرار گرفتن در هرنوع شرایط دشواری را داشته باشید. داستان بازی درباره حمله نیروهای تروریستی به شهرهای مذکور می باشد که باعث آشفتگی شده است و شما ماموریت دارید تا خود را سریع به مناطق آسیب دیده برسانید و در عین حال راه حلی برای متوقف کردن حملات تروریستی پیدا کنید.

Emergency 2017 PC-CODEX

Emergency 2017-pc-cover

خودم بازدید : 107748 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

بازی Clockwork Empires در سبک استراتژیک و شبیه سازی می باشد که توسط استودیو Gaslamp Games, Inc طراحی و منتشر شده است. Clockwork Empires عنوانی براساس قرون وسطی می باشد که شما باید از ابتدا شروع کنید و با استفاده از استعداد و مهارت های خود یک امپراطوری عظیم را ایجاد کنید. در این بازی شما به عنوان یک قبیله کوجک خواهید بود که در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارید اما از قدرت و یا حتی ارتش مجهزی برای نبرد با دشمنان برخوردار نیستید به همین دلیل ممکن است در ابتدا با مشکلات بسیار بزرگی روبرو شوید که توانایی بیشتری را از شما می خواهد. ایجاد ارتش مدرن، شرایط اقتصادی مناسب و کسب رضایت مردم از مهمترین ماموریت های شما می باشد که زمینه های ایجاد یک پادشاهی قدرتمند را فراهم می سازد. باید سعی کنید تا در هر بخش به پیشرفت مناسبی دست یابید و سپس به سراغ بخش های بعدی بروید در غیراین صورت ممکن است توسط تمدن ها و یا قبایل قدرتمندتر غارت شوید و این امر باعث می شود تا شما دوباره از صفر شروع کنید به همین دلیل باید مراقب همه ی جوانب باشید و به مانند یک پادشاه حقیقی عمل کنید.

Clockwork Empires PC-CODEX

Clockwork Empires-pc-cover

خودم بازدید : 108688 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

بازی House of the Dying Sun در سبک اکشن و شبیه سازی می باشد که توسط استودیو Marauder Interactive, LLC طراحی و منتشر شده است. ظهور نیرویی جدید در کهکشان باعث هراس امپراطوری شده است، این نیرو از امکانات مدرنی بهره مند است که می تواند بوسیله آن دنیا را تحت سلطه خود بگیرید. به عنوان یک فرمانده، کنترل سفینه فضایی را برعهده دارید و باید ارتش خود را در مسیر جنگ هدایت کنید. بزودی نبرد بزرگ میان امپراطوری و دشمن جدید آغاز می شود اما باید پیش از آنکه خطر برای امپراطوری بیشتر شود، راهی برای مهار حملات دشمن پیدا کنید زیرا از نظر امکانات از امتیاز کمتری برخوردار هستید، حال اگر از تاکتیک خاصی هم استفاده نکنید ممکن است با شکست های سخت و دردناکی روبرو شوید که جبران این حملات کار بسیار دشواری می باشد. ۱۴ سناریو متفاوت در بازی به کار رفته و شما باید در همه آن ها شرکت کنید تا با داستان و ماموریت های اصلی خود آشنا شوید.

House of the Dying Sun PC-SKIDROW

House of the Dying Sun-pc-cover

خودم بازدید : 107007 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

بازی Franchise Hockey Manager 3 در سبک شبیه سازی، ورزشی و استراتژیک می باشد که توسط استودیو Out of the Park Developments طراحی و منتشر شده است. FHM 3 یک عنوان مدیریتی با امکانات فراوان و به صورت واقع گرایانه می باشد. در این نسخه ۲۱ لیگ جذاب هاکی در بازی قرار دارند که در ابتدا شما باید تیم خود را انتخاب کنید و سپس با تلاش های فراوان آن را به قله های موفقیت برسانید. این نسخه از بازی مدیریت هاکی از محدودیت های کم تری برخوردار است و شما می تواند به طور کامل کنترل تیم خود را برعهده بگیرید و آن را به هر شیوه ای که می خواهید به پیروزی برسانید. باید ماموریت هایی که به عنوان یک مدیر به شما واگذار شده است را به بهترین شکل ممکن انجام دهید تا بتوانید تیم خود را در آینده به موفقیت های فراوان برسانید.

Franchise Hockey Manager 3 PC-SKIDROW

Franchise Hockey Manager 3-pc-cover

خودم بازدید : 93778 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

عنوان Transport Fever یک بازی با تمرکز بر مسافرت های ریلی می باشد. شما بازی را از سال ۱۸۵۰میلادی شروع می کنید و یک کمپانی حمل و نقل در حال شکوفایی را راه می اندازید. با گسترش سرمایه برای رونق حمل و نقل، شما به ساخت ایستگاه ها، فرودگاه ها و بندرهای تجاری مشغول می شوید تا با اتصال مکان هایی که به سرویس های حمل و نقلی احتیاج دارند درآمد خود را افزایش دهید! امپراطوری خود را بسازید! شبکه های پیچیده حمل و نقل ریلی-هوایی-آبی را ایجاد کنید و در این بازی ۱۵۰سال شکوفایی صنعت حمل و نقل را تجربه کنید. مایحتاج مردم را تامین کنید و تکامل زندگی شهری را به صورت پویا تماشا کنید.

Transport Fever PC-GOG

Transport-Fever-pc-cover

خودم بازدید : 94551 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

بازی European Ship Simulator Remastered در سبک شبیه سازی و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Excalibur طراحی و منتشر شده است. بازی کشتی رانی در اروپا، عنوانی متفاوت و جذاب می باشد که گیمرها را به سفر در دریاهای اروپا دعوت ممی کند. ۸ کشتی مختلف در بازی وجود دارد که هر کدام از کارایی و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند به طوری که متناسب با انتخاب کشتی مورد نظر خود باید در ماموریت ها شرکت کنید. این بازی از نظر گرافیکی و جزئیات، عنوانی فوق العاده می باشد به همین دلیل به یک بازی محبوب و هیجان انگیز در میان گیمرها تبدیل شده است، یکی از نکاتی که شما باید در آن دقت فراوانی داشته باشید، کاهش برخورد با موانع و سایر کشتی ها می باشد. زیرا این امر سبب نقص در کشتی و ایجاد مشکلات گسترده در آن می شود و شما باید برای تعمیر کشتی در ماموریت های ببشتری شرکت کنید تا هزینه های لازم را بدست آورید.

European Ship Simulator Remastered PC-SKIDROW

European Ship Simulator Remastered-pc-cover

خودم بازدید : 61753 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

بازی World Ship Simulator در سبک شبیه سازی و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Odin Game Studio طراحی و منتشر شده است. در این بازی می توانید کشتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به سفر در دریاهای عظیم جهان بپردازید. در این سفر شما به طور کامل کنترل کشتی خود را برعهده دارید و باید مراقب تمام بخش های آن باشید تا آسیبی به آن وارد نشود زیرا این امر کار شما را در ادامه دشوار و پیجیده می کند. هرچه قدر بتوانید به ملوان موفق تری تبدیل شوید، شرکت های بزرگ با شما قرارداهای فوق العاده تنظیم می کنند تا بتوانید به پیشرفت خود ادامه دهید. علاوه بر مشکلاتی مانند آسیب های وارده به کشتی، باید حواستان به وضعیت آب و هوا باشد زیرا تغییرات ناگهانی و یا طوفان های ویران گر پیامدهای نامناسبی به دنبال دارد که باعث پیچیده تر شدن ادامه روند بازی می شود.

World Ship Simulator PC-SKIDROW

World Ship Simulator-pc-cover

خودم بازدید : 93656 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

بازی On The Front Line در سبک شبیه سازی می باشد که توسط استودیو Alekseev طراحی و منتشر شده است. داستان بازی مربوط به جنگ جهانی دوم می باشد، ارتش سرخ با قدرت تمام درحال فتح سرزمین های مختلف می باشد و این امر برای سایر کشورها به مانند تهدیدی بزرگ می باشد. در این بازی شما باید کنترل تانکی را برعهده بگیرید و با کمک دوستان خود به نبرد با دشمن بپردازید. تانک های مختلف با ویژگی های منحصر به فردی در بازی وجود دارد که شما می توانید متناسب با امکانات موجود در تانک ها، یکی را به دلخواه انتخاب کنید. ماموریت های گسترده و فراوانی در بازی وجود دارد که برای به سرانجام رساندن هر کدام باید در جبهه های مختلف شرکت کرده و پیروز شوید.

On The Front Line PC-SKIDROW

On The Front Line-pc-cover

خودم بازدید : 60944 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

بازی Motorsport Manager در سبک اکشن، شبیه سازی، ورزشی و ماشین سواری می باشد که توسط استودیو Playsport Games طراحی و بوسیله کمپانی SEGA منتشر شده است. در این بازی مدیرتی که مختص مسابقات فرمول ۱ می باشد، شما باید در شخصیت یک مربی یا مدیر ایفای نقش کنید. بازی Motorsport Manager که در گذشته نیز برای سیستم آندروید منتشر شده بود از محبوبیت خاصی نزد طرفداران فرمول ۱ برخوردار است به همین دلیل استودیو مذکور در تلاش برای ایجاد چنین محیط هیجان انگیزی در PC بود و حال می توان گفت با وجود گرافیک خیره کننده و جزئیات دقیق و فوق العاده حرفه ای به هدف خود رسیده است. نقش شما در این بازی بسیار مهم می باشد بگونه ای که اگر در انجام آن دقیق نباشید ممکن است رقابت را به حریفان واگذار کنید، وظیفه های فراوانی از جمله کنترل قطعات و ساخت ماشین، ایجاد یک کادر خبره و موفق، مدیریت و تصمیم گیری فوری را برعهده دارید. انتخاب های شما باید محتاطانه و با آگاهی انجام شود زیرا بخش اعظمی از موفقیت در بازی به تصمیم گیری های شما وابسته است.

Motorsport Manager-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۰۵GB اضافه شد|

Motorsport Manager-pc-cover

خودم بازدید : 9 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (2)

خرید گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230 


قیمت : 160000 تومان


برند : ترمه ۱


خرید پستی گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230 


قیمت گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230 ارزان , گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230 با قیمت ارزان , خرید ترمه ۱ ارزان , ترمه ۱ با قیمت ارزان , خرید پستی گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230 ,خرید اینترنتی گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230, خرید گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230 با قیمت 160000 ,خرید گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230 فقط 160000 ,خرید ترمه ۱ گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230 ,خرید ترمه ۱ با قیمت 160000,kharid گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230, gheymat گردنبند نقره ترمه 1 طرح دایره ای کد B230  

خودم بازدید : 6 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)
خودم بازدید : 11 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13 


قیمت : 87000 تومان


برند : متفرقه


خرید پستی گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13 


قیمت گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13 ارزان , گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13 با قیمت ارزان , خرید متفرقه ارزان , متفرقه با قیمت ارزان , خرید پستی گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13 ,خرید اینترنتی گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13, خرید گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13 با قیمت 87000 ,خرید گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13 فقط 87000 ,خرید متفرقه گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13 ,خرید متفرقه با قیمت 87000,kharid گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13, gheymat گردنبند نقره ترمه مدل اسم ملیکا Termeh r13  

خودم بازدید : 6 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد 


قیمت : 89000 تومان


برند : متفرقه


خرید پستی گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد 


قیمت گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد


 


پلاک نقره با طرح انار و عیار نقره 925 اصل به همراه یک عدد زنجیر ونیزی 40 سانت با کیفیت بالا همچنین آبکاری پلاک گردنی و زنجیر به صورت آبکاری طلا سفید بوده و نوع این آبکاری باعث دیر اکسید شدن نقره و جلوگیری از سیاهی آن می شود.این قطعه پلاک نقره با مصرع زیبای یلدای چشم های تو طوفان می آورد، به صورت اختصاصی با قلم طراحی شده و طرح آن با ذوق و سیلقه خاصی به شکل یک انار زیبا درآمده است.این پلاک و گردنی زیبا می تواند هدیه بسیار خاصی برای عزیزان شما باشد.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


پلاک نقره با طرح انار و عیار نقره 925 اصل به همراه یک عدد زنجیر ونیزی 40 سانت با کیفیت بالا همچنین آبکاری پلاک گردنی و زنجیر به صورت آبکاری طلا سفید بوده و نوع این آبکاری باعث دیر اکسید شدن نقره و جلوگیری از سیاهی آن می شود.این قطعه پلاک نقره با مصرع زیبای یلدای چشم های تو طوفان می آورد، به صورت اختصاصی با قلم طراحی شده و طرح آن با ذوق و سیلقه خاصی به شکل یک انار زیبا درآمده است.این پلاک و گردنی زیبا می تواند هدیه بسیار خاصی برای عزیزان شما باشد.


 



تصاویر بیشتر


 



گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد ارزان , گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد با قیمت ارزان , خرید متفرقه ارزان , متفرقه با قیمت ارزان , خرید پستی گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد ,خرید اینترنتی گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد, خرید گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد با قیمت 89000 ,خرید گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد فقط 89000 ,خرید متفرقه گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد ,خرید متفرقه با قیمت 89000,kharid گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد, gheymat گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد  

خودم بازدید : 11 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)
خودم بازدید : 5 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790 


قیمت : 53650 تومان


برند : ژوپینگ


خرید پستی گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790 


قیمت گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790 ارزان , گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790 با قیمت ارزان , خرید ژوپینگ ارزان , ژوپینگ با قیمت ارزان , خرید پستی گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790 ,خرید اینترنتی گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790, خرید گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790 با قیمت 53650 ,خرید گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790 فقط 53650 ,خرید ژوپینگ گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790 ,خرید ژوپینگ با قیمت 53650,kharid گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790, gheymat گردنبند نقره زنانه ژوپینگ طرح بهنوش کد A678790  

خودم بازدید : 9 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34 


قیمت : 80420 تومان


برند : متفرقه


خرید پستی گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34 


قیمت گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34 ارزان , گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34 با قیمت ارزان , خرید متفرقه ارزان , متفرقه با قیمت ارزان , خرید پستی گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34 ,خرید اینترنتی گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34, خرید گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34 با قیمت 80420 ,خرید گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34 فقط 80420 ,خرید متفرقه گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34 ,خرید متفرقه با قیمت 80420,kharid گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34, gheymat گردنبند نقره ترمه مدل اسم انیس کد AC34  

خودم بازدید : 6 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)
خودم بازدید : 6 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید گوشواره نقره اقلیمه کد EN234 


قیمت : 89000 تومان


برند : اقلیمه


خرید پستی گوشواره نقره اقلیمه کد EN234 


قیمت گوشواره نقره اقلیمه کد EN234 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گوشواره نقره اقلیمه کد EN234


 


گوشواره نقره كد EN234 از برند اقليمه با عيار 925 و طرح گل از جنس صدف طبیعی به قطر 1 سانتيمتر مي باشد.صدف یا مادر مروارید، قسمت داخلی پوسته صدف های تولید کننده مروارید است که به رنگ های سفید و گاهاً قهوه ای و طوسی نیز دیده می شود. اگر آن را در دست بچرخانید رگه هایی از جنس مروارید را درون آن خواهید دید. صدف ها بر روی ضربان قلب و میل افراد به زندگی تاثیر مثبتی دارند. از آنجایی که به طور طبیعی انرژی مثبت در طبیعت جریان دارد، بنابراین صدفها که جزئی از طبیعت هستند برای دفع انرژی های منفی بسیار مفیدند.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


گوشواره نقره كد EN234 از برند اقليمه با عيار 925 و طرح گل از جنس صدف طبیعی به قطر 1 سانتيمتر مي باشد.صدف یا مادر مروارید، قسمت داخلی پوسته صدف های تولید کننده مروارید است که به رنگ های سفید و گاهاً قهوه ای و طوسی نیز دیده می شود. اگر آن را در دست بچرخانید رگه هایی از جنس مروارید را درون آن خواهید دید. صدف ها بر روی ضربان قلب و میل افراد به زندگی تاثیر مثبتی دارند. از آنجایی که به طور طبیعی انرژی مثبت در طبیعت جریان دارد، بنابراین صدفها که جزئی از طبیعت هستند برای دفع انرژی های منفی بسیار مفیدند.


 



تصاویر بیشتر


 



گوشواره نقره اقلیمه کد EN234




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید گوشواره نقره اقلیمه کد EN234 ارزان , گوشواره نقره اقلیمه کد EN234 با قیمت ارزان , خرید اقلیمه ارزان , اقلیمه با قیمت ارزان , خرید پستی گوشواره نقره اقلیمه کد EN234 ,خرید اینترنتی گوشواره نقره اقلیمه کد EN234, خرید گوشواره نقره اقلیمه کد EN234 با قیمت 89000 ,خرید گوشواره نقره اقلیمه کد EN234 فقط 89000 ,خرید اقلیمه گوشواره نقره اقلیمه کد EN234 ,خرید اقلیمه با قیمت 89000,kharid گوشواره نقره اقلیمه کد EN234, gheymat گوشواره نقره اقلیمه کد EN234  

خودم بازدید : 9 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید گردنبند نقره زنانه کد 287 


قیمت : 499000 تومان


برند : متفرقه


خرید پستی گردنبند نقره زنانه کد 287 


قیمت گردنبند نقره زنانه کد 287 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گردنبند نقره زنانه کد 287


 


فیروزه سنگی خوش یمن است. این سنگ ارزشمند، با قدمتی چند هزار ساله اثرات بسیاری بر روی جسم و روح دارد.فیروزه برای افزایش اعتماد به نفس و در امان ماندن از چشم زخم بسیار مفید بوده و نیرو و ارتعاشات منفی، مضر و آشفته را از شخص دور می کند و حتی می تواند جاذب نیروهای مثبت باشد. همچنین باعث آرامش قلب و استجابت دعا می شود. فیروزه سنگی زنده است و برای نگهداری و جلوگیری از مردن آن بایستی به دور از مواد شیمیایی، عطر، ادکلن، کرم، صابون و آب حاوی کلر قرار گیرد. رنگ جذاب و آبی این سنگ گرانبها به دلیل وجود عنصر مس است. هر چه میزان مس موجود در سنگ بیشتر باشد، آبی آن بیشتر و به رنگ آبی آسمانی خواهد بود. تفاوت رنگ فیروزه به علت نسبت آهن به مس موجود در آن است.قاب این آویز از نقره با عیار 925 ساخته شده است. نگین اصلی این آویز فیروزه از نوع شجری و کرمانی بوده که به زیبایی بین قاب نقره آن می درخشد. این گردنبند زیبا دارای زنجیری به طول 45 سانتیمتر است. این گردنبند در یک جعبه زیبا عرضه می گردد که جهت هدیه دادن به عزیزانتان گزینه ای مناسب است.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


فیروزه سنگی خوش یمن است. این سنگ ارزشمند، با قدمتی چند هزار ساله اثرات بسیاری بر روی جسم و روح دارد.فیروزه برای افزایش اعتماد به نفس و در امان ماندن از چشم زخم بسیار مفید بوده و نیرو و ارتعاشات منفی، مضر و آشفته را از شخص دور می کند و حتی می تواند جاذب نیروهای مثبت باشد. همچنین باعث آرامش قلب و استجابت دعا می شود. فیروزه سنگی زنده است و برای نگهداری و جلوگیری از مردن آن بایستی به دور از مواد شیمیایی، عطر، ادکلن، کرم، صابون و آب حاوی کلر قرار گیرد. رنگ جذاب و آبی این سنگ گرانبها به دلیل وجود عنصر مس است. هر چه میزان مس موجود در سنگ بیشتر باشد، آبی آن بیشتر و به رنگ آبی آسمانی خواهد بود. تفاوت رنگ فیروزه به علت نسبت آهن به مس موجود در آن است.قاب این آویز از نقره با عیار 925 ساخته شده است. نگین اصلی این آویز فیروزه از نوع شجری و کرمانی بوده که به زیبایی بین قاب نقره آن می درخشد. این گردنبند زیبا دارای زنجیری به طول 45 سانتیمتر است. این گردنبند در یک جعبه زیبا عرضه می گردد که جهت هدیه دادن به عزیزانتان گزینه ای مناسب است.


 



تصاویر بیشتر


 



گردنبند نقره زنانه کد 287
گردنبند نقره زنانه کد 287
گردنبند نقره زنانه کد 287


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید گردنبند نقره زنانه کد 287 ارزان , گردنبند نقره زنانه کد 287 با قیمت ارزان , خرید متفرقه ارزان , متفرقه با قیمت ارزان , خرید پستی گردنبند نقره زنانه کد 287 ,خرید اینترنتی گردنبند نقره زنانه کد 287, خرید گردنبند نقره زنانه کد 287 با قیمت 499000 ,خرید گردنبند نقره زنانه کد 287 فقط 499000 ,خرید متفرقه گردنبند نقره زنانه کد 287 ,خرید متفرقه با قیمت 499000,kharid گردنبند نقره زنانه کد 287, gheymat گردنبند نقره زنانه کد 287  

خودم بازدید : 12 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید انگشتر نقره زنانه کد AWR_022 


قیمت : 175500 تومان


برند : متفرقه


خرید پستی انگشتر نقره زنانه کد AWR_022 


قیمت انگشتر نقره زنانه کد AWR_022 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 انگشتر نقره زنانه کد AWR_022


 


انگشتر نقره طرح جواهری همراه با سنگ طبیعی عقیق شرف الشمس و آبکاری شده با فلز رادیوم یکی از مدل های جدید در میان انگشتر های نقره زنانه میباشدرکاب این انگشتر از بهترین نوع نقره بوده و از سنگ زیبای عقیق شرف الشمس برای زیبایی بهتر آن استفاده شده استطراحی این محصول به گونه ایی است که در عین زیبایی و ظرافت از استحکام بالایی برخوردار بوده و همراه مناسبی برای هرچه زیبا تر دیده شدن شما میباشد .نگین یا انگشترشرف شمس برای ایمنى در سفرها و دفع از بدى ها حفظ وحفاظت جان و خیر و نیکى وافزایش رزق وروزی وآرامش رفع چشم زخم براورده شدن حاجات وآرزوهاو درمان عمومی جسم وروح مخصوصاً افزایش قدرت بدنی و هاله نورانی اطراف بدن وبخاطر مصرف عقیق زرد آن باعث پاک کردن و تصفیه دستگاه گوارش شده و بر روی هضم و جذب غذا و گردش خون در بدن وچاکرای ۳ وغددپانراس ولوزالمعده وجواره مرتبط با این دو غدد تأثیر فوق العاده ای دارد .


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


انگشتر نقره طرح جواهری همراه با سنگ طبیعی عقیق شرف الشمس و آبکاری شده با فلز رادیوم یکی از مدل های جدید در میان انگشتر های نقره زنانه میباشدرکاب این انگشتر از بهترین نوع نقره بوده و از سنگ زیبای عقیق شرف الشمس برای زیبایی بهتر آن استفاده شده استطراحی این محصول به گونه ایی است که در عین زیبایی و ظرافت از استحکام بالایی برخوردار بوده و همراه مناسبی برای هرچه زیبا تر دیده شدن شما میباشد .نگین یا انگشترشرف شمس برای ایمنى در سفرها و دفع از بدى ها حفظ وحفاظت جان و خیر و نیکى وافزایش رزق وروزی وآرامش رفع چشم زخم براورده شدن حاجات وآرزوهاو درمان عمومی جسم وروح مخصوصاً افزایش قدرت بدنی و هاله نورانی اطراف بدن وبخاطر مصرف عقیق زرد آن باعث پاک کردن و تصفیه دستگاه گوارش شده و بر روی هضم و جذب غذا و گردش خون در بدن وچاکرای ۳ وغددپانراس ولوزالمعده وجواره مرتبط با این دو غدد تأثیر فوق العاده ای دارد .


 



تصاویر بیشتر


 



 انگشتر نقره زنانه کد AWR_022
 انگشتر نقره زنانه کد AWR_022



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید انگشتر نقره زنانه کد AWR_022 ارزان , انگشتر نقره زنانه کد AWR_022 با قیمت ارزان , خرید متفرقه ارزان , متفرقه با قیمت ارزان , خرید پستی انگشتر نقره زنانه کد AWR_022 ,خرید اینترنتی انگشتر نقره زنانه کد AWR_022, خرید انگشتر نقره زنانه کد AWR_022 با قیمت 175500 ,خرید انگشتر نقره زنانه کد AWR_022 فقط 175500 ,خرید متفرقه انگشتر نقره زنانه کد AWR_022 ,خرید متفرقه با قیمت 175500,kharid انگشتر نقره زنانه کد AWR_022, gheymat انگشتر نقره زنانه کد AWR_022  

خودم بازدید : 5 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309 


قیمت : 110000 تومان


برند : ترمه ۱


خرید پستی گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309 


قیمت گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309 ارزان , گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309 با قیمت ارزان , خرید ترمه ۱ ارزان , ترمه ۱ با قیمت ارزان , خرید پستی گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309 ,خرید اینترنتی گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309, خرید گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309 با قیمت 110000 ,خرید گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309 فقط 110000 ,خرید ترمه ۱ گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309 ,خرید ترمه ۱ با قیمت 110000,kharid گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309, gheymat گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح مریم کد L309  

خودم بازدید : 10 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)
خودم بازدید : 7 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)
خودم بازدید : 8 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید گردنبند نقره زنانه کد 15 


قیمت : 230000 تومان


برند : متفرقه


خرید پستی گردنبند نقره زنانه کد 15 


قیمت گردنبند نقره زنانه کد 15 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گردنبند نقره زنانه کد 15


 


این روزها استفاده از سنگ‌های طبیعی برای ساخت زیورآلات بسیار فراگیر شده است. گردنبندی که در تصاویر مشاهده می‌کنید نیز ازجمله این محصولات محسوب می‌شود که دست‌ساز بوده و با ظرافت خاصی ساخته شده است. با اولین نگاه به آویز گردنبند، سنگی زیبا و البته خاص را مشاهده خواهید کرد که با نام عقیق دراگون شناخته می‌شود. این سنگ طبیعی ترکیبی از رنگ‌های قهوه‌ای تیره و روشن، زرشکی و حتی طوسی را در خود جای داده و جذابیتی دیدنی به این گردنبند بخشیده است. سنگ به‌صورت دایره‌ای برش خورده و درون قالبی از جنس نقره قرار گرفته است. این دایره قطری برابر با دو سانتی‌متر دارد که ابعادی مناسب برای یک پلاک محسوب می‌شود. این پلاک دوست‌داشتنی توسط یک زنجیر به گردن آویز خواهد شد که این زنجیر نیز همانند پلاک از نقره ساخته شده است. همان‌طور که می‌دانید نقره ازجمله فلزات گران‌بهایی است که با گذشت زمان و همچنین تماس با آب، درخشندگی و کیفیتش را از دست نمی‌دهد؛ درنتیجه می‌توانید سال‌ها از این گردنبند زیبا استفاده کنید.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


این روزها استفاده از سنگ‌های طبیعی برای ساخت زیورآلات بسیار فراگیر شده است. گردنبندی که در تصاویر مشاهده می‌کنید نیز ازجمله این محصولات محسوب می‌شود که دست‌ساز بوده و با ظرافت خاصی ساخته شده است. با اولین نگاه به آویز گردنبند، سنگی زیبا و البته خاص را مشاهده خواهید کرد که با نام عقیق دراگون شناخته می‌شود. این سنگ طبیعی ترکیبی از رنگ‌های قهوه‌ای تیره و روشن، زرشکی و حتی طوسی را در خود جای داده و جذابیتی دیدنی به این گردنبند بخشیده است. سنگ به‌صورت دایره‌ای برش خورده و درون قالبی از جنس نقره قرار گرفته است. این دایره قطری برابر با دو سانتی‌متر دارد که ابعادی مناسب برای یک پلاک محسوب می‌شود. این پلاک دوست‌داشتنی توسط یک زنجیر به گردن آویز خواهد شد که این زنجیر نیز همانند پلاک از نقره ساخته شده است. همان‌طور که می‌دانید نقره ازجمله فلزات گران‌بهایی است که با گذشت زمان و همچنین تماس با آب، درخشندگی و کیفیتش را از دست نمی‌دهد؛ درنتیجه می‌توانید سال‌ها از این گردنبند زیبا استفاده کنید.


 



تصاویر بیشتر


 



گردنبند نقره زنانه کد 15




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید گردنبند نقره زنانه کد 15 ارزان , گردنبند نقره زنانه کد 15 با قیمت ارزان , خرید متفرقه ارزان , متفرقه با قیمت ارزان , خرید پستی گردنبند نقره زنانه کد 15 ,خرید اینترنتی گردنبند نقره زنانه کد 15, خرید گردنبند نقره زنانه کد 15 با قیمت 230000 ,خرید گردنبند نقره زنانه کد 15 فقط 230000 ,خرید متفرقه گردنبند نقره زنانه کد 15 ,خرید متفرقه با قیمت 230000,kharid گردنبند نقره زنانه کد 15, gheymat گردنبند نقره زنانه کد 15  

خودم بازدید : 7 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)
خودم بازدید : 7 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)
خودم بازدید : 11 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)
خودم بازدید : 11 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید گردنبند نقره زنانه کد 5 


قیمت : 260000 تومان


برند : متفرقه


خرید پستی گردنبند نقره زنانه کد 5 


قیمت گردنبند نقره زنانه کد 5 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گردنبند نقره زنانه کد 5


 


گردنبند نقره کد 5، یک گردنبند زنانه با طول  زنجیر تقریبا 46 سانتی متر و مدالی به شکل بیضی است که با سنگ براق مشکی رنگش توجه همگان را به سمت خود جلب می‌کند. این سنگ تقریبا 3 سانتی متری دارای جلوه ای براق و اکلیلی بوده  که این ویژگی از خواص سنگهای معدنی دلربا است. قفل این زنجیر ساده است که  امکان استفاده از آن را آسان‌تر می کند. بر روی مدال این گردنبند، نقطه‌های درخشنده‎‌ای دیده میشود که توجه بیننده را به سمت خود جلب کرده و باعث تحسین آن می‌شود . این درخشندگی از ویژگی ‌های سنگ های دلربا به حساب می‌آید و کاملا طبیعی است. عده‌ای بر این باورند سنگ دلربا برای کاهش استرس و اضطراب مفید بوده و سیستم وجودی را پاک و تصفیه می‌کند. همچنین سنگ دلربا باعث افزایش تمرکز شده و قدرت بدنی را افزایش می‌دهد. این گردنبند زیبا می‌توان یک هدیه زیبا و خاص برای عزیزانتان باشد.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


گردنبند نقره کد 5، یک گردنبند زنانه با طول  زنجیر تقریبا 46 سانتی متر و مدالی به شکل بیضی است که با سنگ براق مشکی رنگش توجه همگان را به سمت خود جلب می‌کند. این سنگ تقریبا 3 سانتی متری دارای جلوه ای براق و اکلیلی بوده  که این ویژگی از خواص سنگهای معدنی دلربا است. قفل این زنجیر ساده است که  امکان استفاده از آن را آسان‌تر می کند. بر روی مدال این گردنبند، نقطه‌های درخشنده‎‌ای دیده میشود که توجه بیننده را به سمت خود جلب کرده و باعث تحسین آن می‌شود . این درخشندگی از ویژگی ‌های سنگ های دلربا به حساب می‌آید و کاملا طبیعی است. عده‌ای بر این باورند سنگ دلربا برای کاهش استرس و اضطراب مفید بوده و سیستم وجودی را پاک و تصفیه می‌کند. همچنین سنگ دلربا باعث افزایش تمرکز شده و قدرت بدنی را افزایش می‌دهد. این گردنبند زیبا می‌توان یک هدیه زیبا و خاص برای عزیزانتان باشد.


 



تصاویر بیشتر


 



گردنبند نقره زنانه کد 5




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید گردنبند نقره زنانه کد 5 ارزان , گردنبند نقره زنانه کد 5 با قیمت ارزان , خرید متفرقه ارزان , متفرقه با قیمت ارزان , خرید پستی گردنبند نقره زنانه کد 5 ,خرید اینترنتی گردنبند نقره زنانه کد 5, خرید گردنبند نقره زنانه کد 5 با قیمت 260000 ,خرید گردنبند نقره زنانه کد 5 فقط 260000 ,خرید متفرقه گردنبند نقره زنانه کد 5 ,خرید متفرقه با قیمت 260000,kharid گردنبند نقره زنانه کد 5, gheymat گردنبند نقره زنانه کد 5  

خودم بازدید : 5 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی 


قیمت : 243000 تومان


برند : شهر جواهر


خرید پستی انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی 


قیمت انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی


 


حلقه و پشت حلقه نقره SJ-YR021از برند شهر جواهر باعیار 925شامل حلقه اصلی با طرح چشمان زیبای زنانه که نگین درشت و زیبایی به قطر 4 میلیمتر به جای مردمک آن قرار دارد و از طرفین حلقه با نگین‌های بسیار ظریف به دور آن کشیده شده است. زیبایی منحصر به فردی که در ترکیب نگین درشت و نگین‌های کوچک ایجاد شده است چشمان هر بیننده‌ای را محصور خود می‌کند. حلقه پشتینوار بسیار ظریفی است که روی آن با 20 عدد نگین تزئین شده است و طوری کاری شده که در حلقه اصلی چفت می‌شود. طراحی این ست حلقه بسیارظریف و شیک است و مناسب بانوان ظریف پسند می‌باشد.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


حلقه و پشت حلقه نقره SJ-YR021از برند شهر جواهر باعیار 925شامل حلقه اصلی با طرح چشمان زیبای زنانه که نگین درشت و زیبایی به قطر 4 میلیمتر به جای مردمک آن قرار دارد و از طرفین حلقه با نگین‌های بسیار ظریف به دور آن کشیده شده است. زیبایی منحصر به فردی که در ترکیب نگین درشت و نگین‌های کوچک ایجاد شده است چشمان هر بیننده‌ای را محصور خود می‌کند. حلقه پشتینوار بسیار ظریفی است که روی آن با 20 عدد نگین تزئین شده است و طوری کاری شده که در حلقه اصلی چفت می‌شود. طراحی این ست حلقه بسیارظریف و شیک است و مناسب بانوان ظریف پسند می‌باشد.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی ارزان , انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی با قیمت ارزان , خرید شهر جواهر ارزان , شهر جواهر با قیمت ارزان , خرید پستی انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی ,خرید اینترنتی انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی, خرید انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی با قیمت 243000 ,خرید انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی فقط 243000 ,خرید شهر جواهر انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی ,خرید شهر جواهر با قیمت 243000,kharid انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی, gheymat انگشتر نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-YR021 مجموعه 2 عددی  

خودم بازدید : 5 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180 


قیمت : 60000 تومان


برند : ترمه ۱


خرید پستی آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180 


قیمت آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180 ارزان , آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180 با قیمت ارزان , خرید ترمه ۱ ارزان , ترمه ۱ با قیمت ارزان , خرید پستی آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180 ,خرید اینترنتی آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180, خرید آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180 با قیمت 60000 ,خرید آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180 فقط 60000 ,خرید ترمه ۱ آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180 ,خرید ترمه ۱ با قیمت 60000,kharid آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180, gheymat آویز ساعت نقره زنانه ترمه 1 طرح عطیه کد L180  

خودم بازدید : 5 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73 


قیمت : 315000 تومان


برند : ترمه ۱


خرید پستی نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73 


قیمت نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73 ارزان , نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73 با قیمت ارزان , خرید ترمه ۱ ارزان , ترمه ۱ با قیمت ارزان , خرید پستی نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73 ,خرید اینترنتی نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73, خرید نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73 با قیمت 315000 ,خرید نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73 فقط 315000 ,خرید ترمه ۱ نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73 ,خرید ترمه ۱ با قیمت 315000,kharid نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73, gheymat نیم ست نقره زنانه ترمه 1 طرح گل کد AR73  

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری